poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award. Bardzo dziękuję za nominację. Nominację dostałam od http://the-madness-of-one-direction.blogspot.com.

Moje odpowiedzi:

1. Ile masz lat?
14
2. Jak masz na imię?
Izabela
3. Dlaczego piszesz opowiadanie o 1D?
Trudno odpowiedzieć. Z dnia na dzien przyszła wena, no ijest blog.
4. Za co kochasz One Direction?
Za wszystko, muzykę, głosy, za to co robią, kim są. Za to, co mówią. Co zawsze potrafi mnie wesprzeć i pocieszyć. Za to że są i nas kochają. Powodów jest wiele, ale napisałam w skrócie.
5. Co robisz w wolnym czasie?
Piszę bloga, czytam, spotykam się ze znajomymi, w roku szkolnym się uczę, no i oczywiście jestem na FB, TT i innych stronach.
6. Masz rodzeństwo?
Mam 3 siostry, jedna dzięki mnie jest Directioner :3
7. Ulubiony film?
Na razie powiem "Dom Snów" ale wkrótce że "This Is Us"
8. Ulubiona książka?
"Siła Marzeń. Życie w One Direction", Cała saga Harry'ego Potter'a
9. Od kiedy jesteś Directioner?
No już ponad rok, od 4 sierpnia 2012 <3
10. Opisz One Direction w 5 słowach.
Utalentowani, zabawni, idealni, mądrzy, meega przystojni <3

Nominowane blogi:

Przykro mi, więcej nie znam.

Pytania do Was:
1. Do jakich fandomów należysz?
2. Kto Cię najbardziej inspiruje?
3. Ulubiona piosenka i wykonawca?
4. Jakie masz hobby?
5. Ulubiony członek zespołu?
6. Ulubiony kraj?
7. Jakby wyglądały Twoje wymarzone wakacje?
8. Ulubiony sport?
9. Ulubiony kolor?
10. Co jest Twoim największym marzeniem? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz