środa, 24 lipca 2013

PRZEPRASZAM!!!!

Bardzo chcę Was przeprosić. Muszę zawiesić bloga, na czas nieokreślony. Gdy wróciłam z wakacji wena powróciła, lecz tylko na chwilkę. Następny rozdział jest w trakcie pisania od dawna, jednak nie bardzo umiem go skończyć. Po prostu miałam zbyt dużo pomysłów i się pogubiłam, więc spytam Was o zdanie.
1. Elisabeth ma być już z Niallem czy z kimś innym?
2.Ma się pojawić perspektywa Nialla??
3. Czy Niall ma przylecieć do Lisy?
Wasza opinia ma wielkie znaczenie. Dzięki niej szybciej będę mogła skończyć rozdział. Pokazałam Wam kilka moich pomysłów, jeśli macie inne chętnie je wykorzystam.
A tym czasem zaczynam pisać nowego bloga o Louisie, bohaterami będą jednak wszyscy chłopcy. Zapraszam, i proszę, jeśli to nie problem, żebyście go udostępniły u siebie na blogu lub na stronie na fb.
I hope I'm not a casualty I hope you won't get up and leave.

4 komentarze:

  1. 1.z niallem
    2. Taak :)
    3. Moze
    Przepraszam za błędy, ale jestem na tel.
    Życzę weny i czekam na rozdział xx
    Pozdrawiam
    Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak
    2. Tak
    3. Pewnie
    Życzę dużej weny i czekam na rozdział :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Z Niallem
    2. tak
    3. nie wiem
    Czekam na kolejny rozdział i życze weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Z Niallem
    2. Tak
    3. Tak
    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń